VI BOR I EN FRYSBOX

Mitt första egentliga inlägg, spännande! :O

Nåväl, kort resumé om det händelserikaste av min vardag (alltså den delen du med gott samvete kan hoppa över :)):

Igår morse tänkte jag på hur gott det skulle vara med svartte. Idag när jag tittade hade vi ett huge-ass 50-tepåsars-pirkka-paket svartte i skåpet. Psychic powahz!

Nå, i alla fall bestämde jag mig för att, eftersom det var första filosofilektionen, komma till skolan en 20 minuter före, så att jag hittar en plats, där jag inte måste sitta längst fram i klassen, med ryggen vänd mot resten av klassen, och i just det klassrummet, till och med läraren. Självklart kom jag inte tidigare än 5 minuter före. Men fick plats ändå, hurra!

sen ähm.. resten-av-dan-där-ingenting-någon-skulle-vilja-läsa-om-hände-så-jag-skriver-ingenting-om-det och efter det gick jag hem, i typ -20 000 grader och i typ 20 000 m/s storm.


Ooch.. resten av mitt inlägg uteblir i brist på tankar :)

(övning ger färdighet heter det, så därefter är väl det här inlägget kanske inte "la crême de la crême", men jag lägger upp det nu i alla fall xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0